Egy Deadpool topper napja

deadpool_topper_life.jpg

Hello srácok! 

20180505_162127.jpg20180505_170507.jpgElmesélem nektek a szabadulásom napját. Egy sötét helyen ébredtem, és össze voltam dugva sokad magammal, szörnyen gusztustalan állapot ez. De jött az a csodálatos nap, amikor kiemeltek a pultra és a szabadság csupasz markába kerültem. Azt tehettem amit csak akartam. Utaztam villamoson, szemléltem a női idomokat az ablakon át, de egyik sem érhetett fel a szerelmem hosszú feszes lábacskáival, hmmm... imádom az ünnepeket! Amikor megpihenek a zöldben, mindig eszembe jut, hogy elintézném itt a Kábelt. Jaj te! Mire gondolsz, fúj! Tudjátok, szeretem az egyszarvúakat, ezek a csodálatos teremtmények úton útfélen ott vannak, kezdem azt hinni, hogy követnek engem, lehet hogy paranoiás vagyok? Meglehet, de egyszer megszerzem a föld összes unikornisát!20180505_183609.jpg

 Ideje hazamenni, de sajna taxira most nem telik, mert elment az utolsó pénzem is az IKEA-s BJÖRKSNÄS szekrényre, így marad a tömegközlekedés, úgy imádom, tele  van sok-sok kedves emberrel!

20180505_183713.jpg

Külön kértem, hogy ne egy üveg vitrinbe legyek elszállásolva, olyan nagy a zsúfoltság ott. Kaptam puha ágyat, puha egyszarvút, király az topper élet! Chimichangaaa!
20180506_161810.jpg

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://topper-life.blog.hu/api/trackback/id/tr3213893946

Topper Life

A mozikban forgalmazott promóciós termékekről (topperek, poharak, fémvödrök stb.)szóló leírások, tesztek, fotók, érdekességek.

Facebook

 

süti beállítások módosítása